SFO og Juniorklub i Asnæs

SFO

SFO ligger på skolen i blok D, Stadionvej 6 i Asnæs, og er SFO for vores elever i 0.-3. klasse.

Vi har en fantastisk nyanlagt legeplads med boldbane og masser af udfoldelsesmuligheder for børnene.

Der er åbent på alle skoledage fra kl. 6.00 og frem til skolestart, og igen fra skolen slutter til kl. 17.00. Dog til kl. 16.30 om fredagen.

Den 1. maj modtager vi kommende børnehaveklassebørn i SFO, og har således åbent hele dagen for denne gruppe børn.

Der er særlige lukkedage for alle kommunens SFO'er. Det er en politisk beslutning, hvor der laves særlig lukkedagspasning for de familier, som har behov for det. Der bliver sendt skema ud med tilmelding og information om disse dage.

Tilmelding til SFO

Juniorklub

Vores juniorklub ligger på skolen i blok C. Den er for vores elever fra 4.-6. klasse.

Juniorklubben har åbent alle skoledage fra skolen slutter og frem til kl. 17.00. Dog til kl. 16.30 om fredagen.

Børnemiljøvurdering

Læs børnemiljøvurderingen for Asnæs 2014